Strategia Social Media

JASNY PLAN DZIAŁANIA

KTÓRY PRZEKŁADA SIĘ NA WYNIKI

Co zyskasz współpracując z nami?

ikonka wykresu w ramce w kolorach nowego brandingu RSM

Taktyka wynikająca ze strategii

Planujemy działania w social mediach w oparciu o Twoją strategię marketingową, aby realizować konkretne cele biznesowe.

ikonka książki w ramce w kolorach nowego brandingu RSM

Jasny plan i harmonogram

Dobieramy odpowiednie kanały i rekomendujemy liczbę i rodzaj publikacji - wiesz dokładnie, co, gdzie i kiedy będzie się działo.

ikonka dolara w ramce w kolorach nowego brandingu RSM

Konkretne KPI

Każde działanie jest jasno opomiarowane, abyś wiedział czego możesz oczekiwać - żadnych "wzrostu świadomości" bez liczb.

ikonka książki w ramce w kolorach nowego brandingu RSM

Plan wdrożenia

Otrzymujesz roadmap: co i w jakiej kolejności wprowadzać, jakie zasoby będą potrzebne i jakie quick wins możesz osiągnąć.

Co dostarczamy dla Twojej marki:

Audyt i wybór kanałów

Analizujemy Twoje profile i konkurencję, a następnie rekomendujemy, które platformy rzeczywiście mają sens dla Twojego biznesu.

Zdjęcię z kampanii Lyreco "Kawa vs herbata", na połowie grafiki jest filiżanka kawy, na drugiej połowie szklanka herbaty Lipton

Warsztat strategiczny z Twoim zespołem

Nie tylko dostarczamy dokument - przeprowadzamy warsztat, na którym wspólnie wypracowujemy strategię. Twój zespół rozumie "dlaczego" i jest gotowy do wdrożenia.

Persony i strategia contentu

Definiujemy dokładnie do kogo mówisz i projektujemy cykle treści z lejkami komunikacyjnymi - każdy post ma swoje miejsce w planie.

Tone of voice i komunikacja

Wypracowujemy spójny głos marki, który wyróżnia Cię na tle konkurencji. Plus opcjonalnie strategia paid social z lejkami reklamowymi.

Plan wdrożenia i KPI

Konkretny roadmap: co i kiedy wdrażać, jakie zasoby potrzebne, jak mierzyć sukces i jakie quick wins osiągniesz w pierwszych miesiącach.

PEŁEN CYKL WSPÓŁPRACY:

01

Wywiad strategiczny

ikonka powiadomienia w kolorach nowego brandingu RSM

Poznajemy Twój biznes, cele, konkurencję i dotychczasowe działania. Rozmawiamy z kluczowymi osobami, żeby strategia była szyta na miarę.

02

Audyt i analiza

ikonka wykresu w kolorach nowego brandingu RSM

Sprawdzamy stan obecny Twoich profili, analizujemy konkurencję i możliwości rynkowe. Zbieramy dane, które pokażą, co działa w Twojej branży.

03

Opracowanie strategii

ikonka dolara w kolorach nowego brandingu RSM

Przygotowujemy kompletny dokument: persony, dobór kanałów, tone of voice, cykle treści, KPI, plan wdrożenia, rekomendacje budżetowe (4-8 tygodni).

04

Prezentacja i dopasowanie

ikonka serca, gwiazdek oraz postaci w kolorach nowego brandingu RSM

Omawiamy strategię z Tobą i Twoim zespołem, dopasowujemy detale, odpowiadamy na pytania.

Przekazanie do realizacji

ikonka książki w kolorach nowego brandingu RSM

Dostarczamy finalny dokument i wspieramy we wdrożeniu - czy realizujemy strategię sami, czy przekazujemy do Twojego zespołu lub innej agencji.

CHCESZ POCZUĆ ŚWIEŻOŚĆ?
Chcesz poczuć świeżość?

Cennik

Do wyceny indywidualnej
*Podane ceny są orientacyjne. Ostateczna wycena zależy od indywidualnych potrzeb i specyfiki branży.

Poznaj nasze podejście

Grafika do bloga Nowe Robimy Social Media

Nowe Robimy Social Media

December 10, 2025
Grafika do bloga Wybór kanałów social media — jak wybrać, żeby nie marnować czasu i budżetu w 2025 roku.

Wybór kanałów social media — jak wybrać, żeby nie marnować czasu i budżetu w 2025 roku.

December 10, 2025
Grafika do bloga Dlaczego Twoje social media nie sprzedają? Bo nie trafiają w etap zakupowy klienta

Dlaczego Twoje social media nie sprzedają? Bo nie trafiają w etap zakupowy klienta

December 19, 2025
Grafika bloga AI vs Social Media Marketing. Nie zapomnij o fundamentach w trakcie rewolucji – relacja z webinaru

AI vs Social Media Marketing. Nie zapomnij o fundamentach w trakcie rewolucji – relacja z webinaru

December 19, 2025
Grafika do bloga Jak włączyć AI w działania marketingowe social media?

Jak włączyć AI w działania marketingowe social media?

December 10, 2025
Grafika do bloga Analiza konkurencji w Social Media — trzy fundamenty, których nie możesz pominąć | Transkrypcja Podcast #odcinek4

Analiza konkurencji w Social Media — trzy fundamenty, których nie możesz pominąć | Transkrypcja Podcast #odcinek4

December 19, 2025
Grafika do bloga Szkolenie o produkcie i marce - serce efektywnej współpracy  | Transkrypcja Podcast #odcinek3

Szkolenie o produkcie i marce - serce efektywnej współpracy | Transkrypcja Podcast #odcinek3

December 19, 2025
Grafika do bloga Jak skutecznie przeanalizować Twoją grupę docelową w internecie?  | Transkrypcja Podcast #odcinek2

Jak skutecznie przeanalizować Twoją grupę docelową w internecie? | Transkrypcja Podcast #odcinek2

December 19, 2025
Grafika do bloga Jakich błędów nie popełniać zarządzając marketingiem w Social Media | Transkrypcja Podcast #odcinek1

Jakich błędów nie popełniać zarządzając marketingiem w Social Media | Transkrypcja Podcast #odcinek1

December 19, 2025
Grafika do bloga Jak wykorzystać narzędzia AI do tworzenia przyciągającego uwagę contentu?

Jak wykorzystać narzędzia AI do tworzenia przyciągającego uwagę contentu?

December 10, 2025
Grafika do bloga Kalendarz Marketingowy 2024: Najważniejsze daty dla e-commerce.

Kalendarz Marketingowy 2024: Najważniejsze daty dla e-commerce.

December 19, 2025
Grafika do bloga Psychologiczne sztuczki, dzięki którym sprzedasz więcej.

Psychologiczne sztuczki, dzięki którym sprzedasz więcej.

December 19, 2025
Grafika do bloga Jak zbudować zaangażowaną społeczność wokół marki?

Jak zbudować zaangażowaną społeczność wokół marki?

December 19, 2025
Grafika do bloga Kluczowe czynniki sukcesu w e-commerce — 13 rozwiązań dla powtarzalnej sprzedaży.

Kluczowe czynniki sukcesu w e-commerce — 13 rozwiązań dla powtarzalnej sprzedaży.

December 10, 2025
Grafika do bloga Co trendy wnętrzarskie mają wspólnego z Social Media?

Co trendy wnętrzarskie mają wspólnego z Social Media?

December 19, 2025
Grafika do bloga E-commerce & Social Media — 4 kampanie reklamowe, którymi możesz zwiększyć sprzedaż od zaraz.

E-commerce & Social Media — 4 kampanie reklamowe, którymi możesz zwiększyć sprzedaż od zaraz.

December 19, 2025
Grafika do bloga Jak skutecznie mierzyć wyniki kampanii reklamowych? Niezbędnik dla e-commerce.

Jak skutecznie mierzyć wyniki kampanii reklamowych? Niezbędnik dla e-commerce.

December 19, 2025
Grafika do bloga Wykorzystaj potencjał krótkich wideo! TikTok dla e-commerce.

Wykorzystaj potencjał krótkich wideo! TikTok dla e-commerce.

December 19, 2025
Grafika do bloga Reklamy dla e-commerce na Facebooku i Instagramie — na co zwrócić szczególną uwagę?

Reklamy dla e-commerce na Facebooku i Instagramie — na co zwrócić szczególną uwagę?

December 19, 2025
Grafika do bloga TikTok World 2022 - zapowiedzi nowości

TikTok World 2022 - zapowiedzi nowości

December 19, 2025
Grafika do bloga E-commerce: 6 pomysłów na post

E-commerce: 6 pomysłów na post

December 19, 2025

Jak wejść w interakcję z obserwatorami? Kompletny przewodnik po naklejkach na InstaStory.

December 19, 2025
Grafika do bloga Klient idealny - kim jest i po co Ci w biznesie? Opracowanie krok po kroku.

Klient idealny - kim jest i po co Ci w biznesie? Opracowanie krok po kroku.

December 19, 2025
Grafika do bloga Reklama na Facebooku – krok po kroku

Reklama na Facebooku – krok po kroku

December 10, 2025

Reklama na Facebooku dla B2B

December 10, 2025
Grafika do bloga Budowanie świata marki w social media – jak tworzyć angażujące treści zamiast katalogu sprzedażowego

Budowanie świata marki w social media – jak tworzyć angażujące treści zamiast katalogu sprzedażowego

December 19, 2025

SPRAWDŹ JAK ZMIENIAMY
WIZERUNEK MARKI W SOCIAL MEDIA

+100 współprac w ostatnich 6 latach

Case study

FAQ

Ile trwa tworzenie strategii?

Proces tworzenia strategii trwa od 4 do 8 tygodni w zależności od zakresu i złożoności projektu. Kompleksowa strategia dla wielu kanałów wymaga więcej czasu niż skupienie się na jednej platformie.

Co dokładnie otrzymuję po zakończeniu projektu?

Otrzymujesz kompletny dokument strategiczny zawierający: audyt wyjściowy, persony, pozycjonowanie w social mediach, dobór kanałów, strategię contentu, tone of voice, plan wdrożenia, konkretne KPI i harmonogram działań.

Czy strategia zawiera konkretne pomysły na posty?

Strategia zawiera cykle treści i rekomendacje tematyczne, ale nie gotowe posty. To mapa drogowa, która pokazuje "co" i "dlaczego", nie "dokładnie jak" (to już zadanie dla realizacji).

Czy mogę zamówić strategię tylko dla jednego kanału?

Tak, możemy skupić się na konkretnym kanale i maksymalnie go zoptymalizować. To świetne rozwiązanie, gdy inne kanały działają dobrze, ale jeden wymaga odświeżenia.

Czy strategie są uniwersalne czy szyte na miarę?

Każda strategia jest szyta na miarę Twojego biznesu i wynika z Twojej strategii marketingowej. Nie stosujemy szablonów - każdy projekt zaczynamy od zrozumienia Twoich unikalnych potrzeb i celów.

Kto powinien uczestniczyć w warsztatach strategicznych?

Idealnie osoby odpowiedzialne za marketing, komunikację i biznesowe cele firmy. Im więcej kontekstu zbierzemy od kluczowych osób, tym lepsza będzie strategia.

Chcesz poczuć różnicę?

dświeżymy twoje sociale

Zrób pierwszy krok a natychmiastowo otrzymasz e-maila
i zaczniemy pracę nad propozycją dla Twojego biznesu.