Siła Wewnętrzna

Grafika tła dla case study Siły Wewnętrznej, meble z drewna
zakres działań
Obsługa Facebook & Instagram. | Kampanie reklamowe Meta Ads.
O marce

Siła wewnętrzna to wrocławska pracownia meblarska.

Marka powstała w 2014 roku i zgodnie ze swoimi wartościami – tworzy nie tylko meble na wymiar, a projekty, które nadają wnętrzu nową siłę.

Cel

Zwiększenie świadomości marki i wzrost sprzedaży, dzięki obecności w mediach społecznościowych.

Wyzwanie

W 2020 roku firmie nie brakowało zleceń, ale w działań marketingowych brakowało koncepcji i regularności. Wyzwaniem było poukładanie działań w taki sposób, aby jednocześnie zwiększyć społeczność wokół marki, zbudować profesjonalny wizerunek i przyciągnąć nowych Klientów.

No items found.

No items found.

JAK SOBIE PORADZILIŚMY?

ETAP 1: PORZĄDEK

W pierwszej kolejności zabraliśmy się za uporządkowanie i dopracowanie profili w Social Mediach – tak, aby były atrakcyjne, spójne i tożsame z marką.


Nasza praca na tym etapie polegała głównie na:

  • aktualizacji opisów, nazw, logo
  • odświeżeniu wyglądu strony na Facebooku
  • odświeżeniu wyglądu profilu na Instagramie
  • wypracowanie KV i stworzenie grafik na Social Media

ETAP 2: DZIAŁANIA

Kiedy już zadbaliśmy o podstawy i doprowadziliśmy profile do porządku, mogliśmy skupić się na zwiększaniu zasięgu i budowie społeczności.
Do działania podeszliśmy:

  • organicznie – publikując regularnie treści na Facebooku i Instagramie
  • reklamowo – zwiększając zasięg i aktywność

Mocną stroną były wysokiej jakości sesje zdjęciowe, dlatego w komunikacji postawiliśmy przede wszystkim na prezentacje zrealizowanych projektów. Ponadto opracowaliśmy mniejsze bloki komunikacyjne – edukacyjny i inspiracyjny. Zadbaliśmy również o relację z odbiorcami i regularnie publikowaliśmy treści behind the scenes.

No items found.

Umów się na bezpłatną konsultację

EFEKTY

INSTAGRAM

Dbałość o detal od początku była wpisana w DNA marki. Ten wyróżnik przenieśliśmy również do Social Mediów. Szczególnie zadbaliśmy o odpowiednią prezentację zrealizowanych projektów. Z jednej sesji zdjęciowej wyciągaliśmy kilka pomysłów na posty – zdjęcia, karuzele, rolki, stories! Z czasem Instagram stał się źródłem inspiracji dla innych i portfolio marki.

Instagram Stories wykorzystaliśmy również do skracania dystansu i w harmonogramie zaplanowaliśmy miejsce na blok making of. To tam pojawiały się nagrania z warsztatu i budowy – do odbiorców mówił bezpośrednio Kuba, właściciel pracownik, my tylko pomagaliśmy w pomysłach i montażu. Realizacje są ważne, ale wiemy, że to relacje i zaangażowana społeczność napędzają sprzedaż.

INSTAGRAM PRZED / INSTAGRAM PO

W ciągu 6 miesięcy, niemal od zera, na samym Instagramie udało nam się wygenerować takie liczby!

INSTAGRAM

64442

ZASIĘG

2046

WIZYTY W PROFILU

1875

OBSERWATORZY

FACEBOOK

Zadanie było jasne – podkreślić, że Siła Wewnętrzna zna się na rzeczy.

Branża wnętrzarska żyje trendami, więc w strategii nie mogło zabraknąć edukacyjno-inspirujących postów. We wpisach korzystaliśmy z wiedzy i doświadczenia pracowników stolarni, a odbiorcom dawaliśmy unikatową wartość, dzięki której podjęcie decyzji o aranżacji wnętrz stawało się prostsze.

Jakość, ekspertyza, autentyczność – te działania przełożyły się nie tylko na serduszka pod postami, ale przede wszystkim na zapytania o współpracę. I tak, wspólnymi działaniami zapełniliśmy kalendarz stolarni na najbliższe kilka miesięcy.

Za sukces odpowiadają

Agnieszka Czepiel

Agnieszka Czepiel

Social Media & Performance Expert

Chcesz poczuć różnicę?

dświeżymy twoje sociale

Zrób pierwszy krok a natychmiastowo otrzymasz e-maila
i zaczniemy pracę nad propozycją dla Twojego biznesu.