Analityka

Wiemy jak mierzyć sociale

i wykazać ich przełożenie na biznes

Co zyskasz współpracując z nami?

ikonka wykresu w ramce w kolorach nowego brandingu RSM

Focus na najważniejszym

Skutecznie zbierzemy dla Ciebie kluczowe statystyki, a Ty skupisz się na tym, co najważniejsze.

ikonka globusa w ramce w kolorach nowego brandingu RSM

Nie musisz być ekspertem

Wiemy, czego potrzebuje Twój biznes i transparentnie Ci to pokażemy, wytłumaczymy i wdrożymy.

ikonka oczu w ramce w kolorach nowego brandingu RSM

Przejrzystość i użyteczność

Dane prezentujemy w intuicyjnych dashboardach, które ułatwią Ci prezentację wyników przed zarządem.

ikonka serca w ramce w kolorach nowego brandingu RSM

Spokój

Po wdrożeniu gwarantujemy support, który zapewnia szybkość reakcji.

Co dostarczamy dla Twojej marki:

Kompleksowe wdrożenie analityki

Konfiguracja GA4, Meta Pixel, LinkedIn Insight Tag i innych narzędzi. Pełne śledzenie ścieżki użytkownika od social mediów do konwersji.

Grafika dotycząca prezentacji Miłosza Jarosiewicza o tytule"Dlaczego nikt CI nie zdradził przepisu na viral" podczas Złotych Graali

Integracje z systemami CRM

Łączymy dane z social mediów z Twoim CRM-em, żeby pokazać pełną ścieżkę od kliknięcia do sprzedaży. Widzisz realny obraz konwersji.

Intuicyjne dashboardy

Dane prezentowane w przejrzystej formie, z naciskiem na KPI ważne dla Twojego biznesu. Bez zbędnych metryk, które tylko zaciemniają obraz.

Raporty biznesowe, nie techniczne

Tłumaczymy dane na język korzyści biznesowych. Pokażemy ROI z działań w social mediach w sposób zrozumiały dla zarządu.

Stałe wsparcie i optymalizacja

Nie zostawiamy Cię po wdrożeniu. Regularnie sprawdzamy poprawność zbierania danych i dostosowujemy tracking do zmieniających się potrzeb.

PEŁEN CYKL WSPÓŁPRACY:

01

Darmowy audyt (1 tydzień)

ikonka powiadomienia

Analiza obecnego stanu analityk; Identyfikacja luk w pomiarze; Ocena jakości zbieranych danych

02

Spotkanie z propozycją (1 spotkanie)

ikonka oczu

Prezentacja wyników audytu; Rekomendacje wdrożeniowe dostosowane do Twoich celów; Ustalenie KPI i zakresu prac

03

Wdrożenie (2-3 tygodnie)

ikonka wykresu w kolorach nowego brandingu RSM

Konfiguracja narzędzi analitycznych; Stworzenie dashboardów i raportów; Testowanie poprawności zbierania danych

04

Check po tygodniu (1 spotkanie)

ikonka kciuka w górę w kolorach nowego brandingu RSM

Weryfikacja skuteczności wdrożenia; Ewentualne poprawki i optymalizacja

Bieżący support

ikonka serca, gwiazdek oraz postaci w kolorach nowego brandingu RSM

Stałe wsparcie techniczne; Optymalizacja trackingu do zmieniających się potrzeb

CHCESZ POCZUĆ ŚWIEŻOŚĆ?
Chcesz poczuć świeżość?

Cennik

Audyt analityki
bezpłatny
Wdrożenie GA4
od 2500 zł netto
Wdrożenie zaawansowanej analityki (+ dashboardy + integracje)
od 3000 zł (jednorazowo)
Miesięczne wsparcie i optymalizacja
od 800 zł/msc
Comiesięczne raporty biznesowe
od 500 zł/msc
*Podane ceny są orientacyjne. Ostateczna wycena zależy od indywidualnych potrzeb i specyfiki branży.

Poznaj nasze podejście

Grafika do bloga Nowe Robimy Social Media

Nowe Robimy Social Media

December 10, 2025
Grafika do bloga Wybór kanałów social media — jak wybrać, żeby nie marnować czasu i budżetu w 2025 roku.

Wybór kanałów social media — jak wybrać, żeby nie marnować czasu i budżetu w 2025 roku.

December 10, 2025
Grafika do bloga Dlaczego Twoje social media nie sprzedają? Bo nie trafiają w etap zakupowy klienta

Dlaczego Twoje social media nie sprzedają? Bo nie trafiają w etap zakupowy klienta

December 19, 2025
Grafika bloga AI vs Social Media Marketing. Nie zapomnij o fundamentach w trakcie rewolucji – relacja z webinaru

AI vs Social Media Marketing. Nie zapomnij o fundamentach w trakcie rewolucji – relacja z webinaru

December 19, 2025
Grafika do bloga Jak włączyć AI w działania marketingowe social media?

Jak włączyć AI w działania marketingowe social media?

December 10, 2025
Grafika do bloga Analiza konkurencji w Social Media — trzy fundamenty, których nie możesz pominąć | Transkrypcja Podcast #odcinek4

Analiza konkurencji w Social Media — trzy fundamenty, których nie możesz pominąć | Transkrypcja Podcast #odcinek4

December 19, 2025
Grafika do bloga Szkolenie o produkcie i marce - serce efektywnej współpracy  | Transkrypcja Podcast #odcinek3

Szkolenie o produkcie i marce - serce efektywnej współpracy | Transkrypcja Podcast #odcinek3

December 19, 2025
Grafika do bloga Jak skutecznie przeanalizować Twoją grupę docelową w internecie?  | Transkrypcja Podcast #odcinek2

Jak skutecznie przeanalizować Twoją grupę docelową w internecie? | Transkrypcja Podcast #odcinek2

December 19, 2025
Grafika do bloga Jakich błędów nie popełniać zarządzając marketingiem w Social Media | Transkrypcja Podcast #odcinek1

Jakich błędów nie popełniać zarządzając marketingiem w Social Media | Transkrypcja Podcast #odcinek1

December 19, 2025
Grafika do bloga Jak wykorzystać narzędzia AI do tworzenia przyciągającego uwagę contentu?

Jak wykorzystać narzędzia AI do tworzenia przyciągającego uwagę contentu?

December 10, 2025
Grafika do bloga Kalendarz Marketingowy 2024: Najważniejsze daty dla e-commerce.

Kalendarz Marketingowy 2024: Najważniejsze daty dla e-commerce.

December 19, 2025
Grafika do bloga Psychologiczne sztuczki, dzięki którym sprzedasz więcej.

Psychologiczne sztuczki, dzięki którym sprzedasz więcej.

December 19, 2025
Grafika do bloga Jak zbudować zaangażowaną społeczność wokół marki?

Jak zbudować zaangażowaną społeczność wokół marki?

December 19, 2025
Grafika do bloga Kluczowe czynniki sukcesu w e-commerce — 13 rozwiązań dla powtarzalnej sprzedaży.

Kluczowe czynniki sukcesu w e-commerce — 13 rozwiązań dla powtarzalnej sprzedaży.

December 10, 2025
Grafika do bloga Co trendy wnętrzarskie mają wspólnego z Social Media?

Co trendy wnętrzarskie mają wspólnego z Social Media?

December 19, 2025
Grafika do bloga E-commerce & Social Media — 4 kampanie reklamowe, którymi możesz zwiększyć sprzedaż od zaraz.

E-commerce & Social Media — 4 kampanie reklamowe, którymi możesz zwiększyć sprzedaż od zaraz.

December 19, 2025
Grafika do bloga Jak skutecznie mierzyć wyniki kampanii reklamowych? Niezbędnik dla e-commerce.

Jak skutecznie mierzyć wyniki kampanii reklamowych? Niezbędnik dla e-commerce.

December 19, 2025
Grafika do bloga Wykorzystaj potencjał krótkich wideo! TikTok dla e-commerce.

Wykorzystaj potencjał krótkich wideo! TikTok dla e-commerce.

December 19, 2025
Grafika do bloga Reklamy dla e-commerce na Facebooku i Instagramie — na co zwrócić szczególną uwagę?

Reklamy dla e-commerce na Facebooku i Instagramie — na co zwrócić szczególną uwagę?

December 19, 2025
Grafika do bloga TikTok World 2022 - zapowiedzi nowości

TikTok World 2022 - zapowiedzi nowości

December 19, 2025
Grafika do bloga E-commerce: 6 pomysłów na post

E-commerce: 6 pomysłów na post

December 19, 2025

Jak wejść w interakcję z obserwatorami? Kompletny przewodnik po naklejkach na InstaStory.

December 19, 2025
Grafika do bloga Klient idealny - kim jest i po co Ci w biznesie? Opracowanie krok po kroku.

Klient idealny - kim jest i po co Ci w biznesie? Opracowanie krok po kroku.

December 19, 2025
Grafika do bloga Reklama na Facebooku – krok po kroku

Reklama na Facebooku – krok po kroku

December 10, 2025

Reklama na Facebooku dla B2B

December 10, 2025
Grafika do bloga Budowanie świata marki w social media – jak tworzyć angażujące treści zamiast katalogu sprzedażowego

Budowanie świata marki w social media – jak tworzyć angażujące treści zamiast katalogu sprzedażowego

December 19, 2025

SPRAWDŹ JAK ZMIENIAMY
WIZERUNEK MARKI W SOCIAL MEDIA

+100 współprac w ostatnich 6 latach

Case study

FAQ

Czy muszę mieć zaawansowaną wiedzę techniczną, żeby korzystać z waszych raportów?

Nie, przygotowujemy raporty w przejrzystej, biznesowej formie - bez technicznego żargonu. Tłumaczymy dane na język korzyści dla Twojego biznesu.

Jakie usługi analityczne wdrażamy?
  • Konfiguracja Google Analytics 4
  • Konsultacje analityczne
  • Wdrożenie Cookiebannera i Google Consent Mode
  • Wdrożenie GTM Server-Side
  • Optymalizacja konwersji i Testy A/B
  • Audyt CRO i UX
Jak długo trwa wdrożenie analityki?

Podstawowe wdrożenie (GA4 + Meta Pixel) zajmuje 1-2 tygodnie. Bardziej zaawansowane projekty z integracjami i custom dashboardami - 3- 6tygodni.

Czy mogę wdrożyć analitykę, jeśli już mam GA4 skonfigurowane?

Tak! Zaczynamy od audytu obecnego wdrożenia, identyfikujemy błędy i luki, a następnie optymalizujemy tracking. Często okazuje się, że obecna konfiguracja nie mierzy kluczowych rzeczy.

Chcesz poczuć różnicę?

dświeżymy twoje sociale

Zrób pierwszy krok a natychmiastowo otrzymasz e-maila
i zaczniemy pracę nad propozycją dla Twojego biznesu.